Dunka, dunka!

Publicerat: 2010/04/05 i Vardag

Känner mig typ febrig eller någonting ikväll. Är helt hängig, varm i hela kroppen och urtrött. Det känns precis som om jag skall dra på mig en riktig förkylning för snoret bara rinner och huvudet dunkar. Hoppas verkligen att jag kan få fortsätta vara frisk, orkar faktiskt inte med ännu en förkylning.

Fast jag är rätt glad idag ändå. Mamma och pappa skall förmodligen köpa en ny dator till mig i slutet av maj. 🙂 Min dator är ju som känt rätt kass, den fungerar verkligen inget bra. Det är ju knappt så att MSN, bloggen eller andra hemsidor fungerar som de skall. Datorn blir helt knäpp så fort man försöker sig på någonting!

Puckodator! Tar mer än gärna emot en ny och mina föräldrar är så gulliga så! ❤

Nåväl, skall fortsätta se på filmen här i lyan. Sedan blir det kanske sängen, är rätt jävla trött! Godnatt på er!

Kommentera

