Dålig uppdatering idag.

Publicerat: 2010/04/04 i Vardag

Hej!
Idag har det varit lite dålig uppdatering, har haft fullt upp med kärleken min. Dessutom är jag sjukligt trött så sov faktiskt nyligen några timmar. Sedan var det dags för käk, yummy! Grillad kyckling med klyftpotatis, sallad, tzatziki och vitlöksbröd. En otroligt god middag.

Idag var det egentligen meningen att jag och Henrik skulle gå på Alice in Wonderland kl. 20.00, men han känner sig fortfarande inte riktigt bra i kistan. Därför hyrde vi istället Twilight och New Moon. Så det blir lite filmkväll här istället. Ska bli såååååå nice att se New Moon igen! Har inte sett den sedan dess att jag och Henrik såg den på världspremiären och äntligen fanns den att hyra. Den har varit uthyrd konstant sedan den kom ut på DVD.

Skall fortsätta engagera mig i mitt kärleksliv (haha) och pussa Henrik på nosen. Senare kanske det kommer upp några underbara om än flippade bilder på lilla Ebba sedan igår då vi satt barnvakt.

Puss på er så länge!

Kommentera

