Jeans och hår.

Publicerat: 2010/04/03 i Vardag

Då har jag färgat håret och resultatet ser ni på bilden ovan. Sedan tog jag och mamma en sväng ned på stan. Hon var så gullig och köpte nya jeans till mig (se bild). De kostade 349 kronor, sedan var det 100 kronor rabatt på alla jeans, plus att mamma hade en check på 50 kronor, så hela kalaset gick till slut på 199 kronor. Värt! De är för övrigt köpta på Kapp Ahl. Så de som har planer på att skaffa nya jeans: gå dit! Det finns väldigt mycket snyggt och de är ju billiga nu eftersom de drar bort 100 kronor. 🙂

Skall göra mig i ordning ordentligt nu och försöka få upp Henke ur sängen som dagen till ära ligger magsjuk. Typiskt! Vid halv fyra åker jag, mamma och pappa till Asker för att sitta barnvakt åt lilltultan!

Vi hörs senare, ha en fin påskafton. 🙂

Kommentera

