Riksmongo.

Publicerat: 2010/04/02 i Vardag

Hej hallå alla glada!
Sitter hemma hos mamma och pappa nu, har precis käkat lite köttfärssås och efter dess varit ute på gården med syrran som ville testa sin nya kamera. Jag sa det till henne att hon får gå ut och fota lite istället för att bara sitta inne och ta kort på sig själv nu när hon har en sådan bra kamera!

Ja, då skall hon ju givetvis testa kameran genom att fotografera mig. Hujedamig! Försökte skela med ögonen men hann inte riktigt innan hon tog kortet! Haha! Råmongot (och akta mitt hår som jag låtit bli flottigt eftersom jag skall färga det senare ikväll)!

Nu skall jag gå ut med Zingo en vända, sååå tråkigt! Men men, vad gör man inte? Laters!

Kommentera

