Vill HEM nu!

Publicerat: 2010/03/31 i Åsiktshörnan, Idioti

Nu börjar jag bli riktigt less på att sitta här ensam, så jäkla trist!

Och jag är jääääävligt less på att inte ha ett skit att skriva om här. Har verkligen INGENTING! Är så jävla trött på mitt förbannade jävla liv nu att jag nästan blir ARG! ÅÅÅÅH vad jag önskar att jag bara kunde lämna den här helveteslägenheten och aldrig mer komma tillbaka! ALDRIG MER!

Önskar jag kunde skita i Jobbtorget, socialen, allt bajs vad fan det nu gäller! Orkar inte! Har aldrig trivts så jävla dåligt med mitt liv som jag gör just nu. Vad i helvete skulle vi (läs: jag) hit och göra?! Varför tog jag det där jävla jobbet som resulterade i att vi plötsligt blev inneboende?! Med en person som jag ogillar dessutom, som inte ens kan se på mig eller säga hej, inte ens ”grattis på födelsedagen” när jag bjuder på tårta o.s.v. Är så jävla trött på allt detta att jag snart drar oavsett konsekvenser, orkar fan inte bry mig längre!

Fuck this life.

Kommentera

