Over and out.

Publicerat: 2010/03/31 i Vardag

Åh, fyfan vad jag suger på att vara ensam. Det enda jag har i huvudet just nu är att jag måste genomlida flera timmar av morgondagen innan jag får träffa världens bästa kille. Tänk om man kunde teleportera sig dit man vill, inte behöva krångla med bil, buss eller tåg. Det vore så grymt!

Tyvärr fungerar inte the real life som WOW, hur hade det sett ut? Vi hade i alla fall stött på en hel del zombies, that’s for sure. Och fatta att bli förföljd av en grön orc eller biten av en feral druid? Oh, schnap! Jag har spelat för mycket idag…Loosin’ my mind!

Nu skall jag drömma normala drömmar, för denna dag har varit mer än surrealistisk. Godnatt! ❤

Kommentera

