Bloggtorka.

Publicerat: 2010/03/30 i Blogg

Eftersom jag har så jäkla tråkigt här när jag sitter ensam i lägenheten och egentligen inte gör annat än ser på TV och nördar med onlinespel, har jag faktiskt inte haft ett skit att skriva om ”idag”. Det märks också på besökarsiffran, 35 personer är sjuuukt lågt! Måste börja uppdatera igen, bloggen har varit tunn nu ett tag och det gör mig faktiskt ledsen.

Fatta att ha ett sådant tråkigt liv (just nu) att man inte ens kommer på någonting att skriva om i bloggen… Depressing. Fortsätter nörda istället och försöker komma på någonting att skriva till senare, eller ”i morgon”. Godnatt på er, om jag inte syns mer här innan jag går och sover.

Kommentera

