Klockan 03.47 summertime.

Publicerat: 2010/03/28 i Vardag

Egentligen borde jag sova, jag vet ju det. Men det är inget roligt när man bara längtar efter pojkvännen, som förmodligen kommer om bara en liten stund. Åtminstone hoppas jag att det inte tar en timme extra som det gjort hittills.

Pappa gick just upp ur sängen och åt frukost för att åka till Oxelösund och jobba. Känns lite deppigt då att sitta här, fortfarande vaken och faktiskt pigg. Då har man vridit dygnet några varv för mycket. Hade jag gått och lagt mig i sängen för att se på någon film kanske tröttheten hade nått mig, men jag vill verkligen inte sova! Åker till Linköping i morgon och vill inte missa en minut med Henrik.

I och för sig är han redan en timme för sen så kanske jag egentligen borde ha gått och lagt mig, bara för att ”hämnas” (mm, vilken hämnd sen…). Men jag är ju lite dum i huvudet så jag tänker istället hoppa in i duschen nu. Har faktiskt suttit framför datorn så pass hårt idag att jag helt och hållet glömt mitt riktiga liv, ja, till och med glömt att duscha. Inte struntat i det, glömt.

Hemskt. Godnatt på er! Eller godmorgon, beroende på hur man ser det. Laterz!

Kommentera

