All by myseee-eeelf.

Publicerat: 2010/03/27 i Vardag

Sitter och nynnar i huvudet på tyck-synd-om-mig-låtar samtidigt som jag funderar på vad fan jag skall göra. Är inte skittrött, vill inte sova för jag hoppas verkligen att Henrik ringer mig snart. Mindre troligt kanske, men det kan faktiskt ske. Ingen respons på mobilen, ingen respons på Mumins mobil och heller ingen synlig existens på Facebook eller MSN.

NEJ MEN VAD FAN HAN REAGERADE PÅ FACEBOOK!

Jesus, Maria, vad är det som händer? Nu blev jag lite happyface här! Skall se om pojkvaskern min vill ringa, sedan lägger jag mig i sängen och ser på TV-serier alternativt läser någon bok. Natti! ❤

And happy birthday to Jeff who’s turning 26 today! You’re no oldie’, your journey has just begun! Have a fun day and don’t forget to eat daimtårta, your crazy holländare!

Kommentera

