Ger upp.

Publicerat: 2010/03/26 i Vardag

Just nu är jag bara sur och ledsen typ. Ser verkligen inte fram emot att åka till Linköping på söndag. Det skall bli så jäkla tråkigt att sitta där ensam i minst fyra dagar. Vill kräkas när jag tänker på det! Är besviken för att Henrik inte vill följa med, allt hade känts så mycket bättre då. Börjar nästan grina när jag tänker på allt det här, töntigt va? Men jag har blivit van vid hans sällskap nu och det känns hemskt att behöva sitta ensam i flera dagar i en lägenhet där man verkligen misstrivs!

Fan, önskar jag kunde slippa detta. Jävla skithelvete! Lägger mig och glor på film nu, hoppas att oron, tankarna och surheten försvinner lite under timmarnas gång.

Godnatt.

Kommentera

