Oh my god…

Publicerat: 2010/03/25 i Oh my god!

Herregud vad jag verkligen avskyr Facebook ibland. Speciellt mycket hatar jag FB när jag blir taggad i de hemskaste fotona någonsin!

Haha! För tusan! Kolla på bilden där jag har kärringhatten på mig och ett rosa läppstift som faktiskt såg helt ok ut, om det inte vore för kärringoutfiten. Det var en rolig dag i alla fall!

Bild nummer två är från  samma dag (stockholmsbesök, var och såg Svansjön). Kolla min hållning? Och kläderna sedan? Jag ser typ ut som ”hej kom och hjälp mig, jag kräks snart, försöker se glad ut ändå. *turistvink*”. På FB har de kommit fram till att detta ser ut som en bandbild. Vi kom dock aldrig fram till vilken roll jag hade i bandet, men kan anta att jag typ spelar triangel eller någonting.

Sista bilden är tagen hemma hos Beq. Skitpackad, svettig som fan  efter allt dansande och kravlande på golvet. Ojoj, det var en skön fest där jag däckade rätt hårt. Tydligen kom mina kära boys in och spelade/sjöng för glatta livet när jag däckat i sängen. Kommer inte ihåg ett skit… Men det var ju knappast första gången de jävlades med en däckad Elfrida.

Bjuder på dessa!

kommentarer
  1. Zandrah skriver:

    ASG ASG ASG!

    ”triangel eller någonting.”

    HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAA!

  2. Zarah-Lou skriver:

    haha, tyckte oxå tringeln var jävligt kul oxå! xD

  3. Zarah-Lou skriver:

    ”oxå, oxå, oxå, oxå”

Kommentera

