Min dator kan dra åt fanders!

Publicerat: 2010/03/25 i Idioti

Är så äckligt utled på min dator nu! Ser framför mig hur jag begraver den i snön alternativt hyr in en stridsvagn som kör över den. Kan inte ens sitta vid Facebook och svara på kommentarer eller meddelanden för då lägger webläsaren eller till och med hela datorn av! Är det normalt eller? Nej. Och det är verkligen bara Facebook min dator reagerar så på. Är det någon annan som har samma problem?

Minst sagt förbannad just nu. Sämre dator får man leta efter. Hoppas jag får ett välbetalt jobb någon dag eller vinner på lotto, då skall jag unna mig själv en Mac. Så det så! Den uppfyller alla mina behov (förutom WOW då, men den här fungerar ju inte för det spelet heller så det blir plus minus noll). Drömdatorn. Är så avundsjuk på Henriks brorsa som har en hemlånad från skolan till dess att han tar studenten. Dreglar varje gång jag får syn på den silverfärgade skönheten. GRRR!

Skiter i det här nu. Vill inte Facebook fungera lägger jag mig istället i sängen och ser på kvällens avsnitt av Uppdrag granskning, dricker lite Pepsi, läser för att sedan sova. Godnatt på er!

Lämna en kommentar