Jag älskar mig själv för en sak…

Publicerat: 2010/03/25 i Blogg, Vardag

… och det är för att jag vågar bjuda på mig själv. Faktiskt. Speciellt med mitt skitpinsamma och dåliga videoinlägg. Början är ju helt flippad, men det är en snutt från en ”tagning” som inte funkade alls. Haha! Står i princip bara och kollar in i kameran, väntar på att hjärnan skall koppla och lägga i högsta växel. Det slutar med att jag blir så sur på mig själv att jag flippar ur. Sedan kanske ni lade märke till mina tics? HAHA! Mitt hår… alltid när jag är nervös för någonting pillar jag med håret.

Nåväl, inlägget må vara pinsamt, men jag är stolt över att jag vågar visa upp mig själv så nära inpå. Så känns det åtminstone för mig!

Nu skall jag käka godis och dricka pepsi (whooops, smarrig pepsi idag igen…). Och förresten, för er som sett videon: jag skall få en jacka i morgon, haha!

Kommentera

