Videoinlägg?

Publicerat: 2010/03/24 i Blogg

Efter att ha följt iJustines v-blog har jag blivit lite smått sugen på att lite då och då göra några videoinlägg. Alltså, inte i samma klass som hennes givetvis (omöjligt att uppnå), utan bara lite v-blogging där jag berättar om min vardag i korta drag. Alltså helt vanliga, tråkiga videoinlägg som t.ex. Kissie och Kenza lägger upp.

Jag vet att det finns många där ute som följer mig men som aldrig har träffat mig in real life. Kanske det kan vara lite kul att se en bit av mig in action och inte bara i text? Jag vet inte vad ni tycker, men för mig vore det nog roligt. Förstå att ha dessa videos när man blir lite äldre sen, haha. Då skrattar man nog gott åt sina egna ordval, gester och förmodligen även sitt utseende. Kuwl!

Nah, skall spåna lite på denna idé innan jag ger mig in i något. Mammas kamera är ju inte skitbra att filma med heller, men duglig för vanlig v-blogging. Kanske det dyker upp ett inlägg redan ikväll? Maybe, maybe.

LaterZ my friends!

kommentarer
  1. Molly skriver:

    Svar: Smaken är som baken 😛

    • popgownia skriver:

      Sannerligen! Men nu fick jag syn på en annan trailer, en längre version, som verkade bättre. Vet inte om den var fanmade men den var bättre än den officiella. :p Då såg jag fram lite mer mot filmen faktiskt!

  2. Nenne skriver:

    JA! Jag skulle gärna vilja se dig mer i ”live-format”, var ett tag sen 🙂 alltid roligt tycker jag! Jag själv lägger upp då och då. Kollade på nåra jag gjorde för 1-2 år sen här för ett tag sen, superkul 😀

    • popgownia skriver:

      Haha! Ja, jag kommer ihåg hur mycket jag garvade åt ditt videoinlägg där du berättade om ditt besök på banken! Du vet, med småmynten? Haha! Så jäkla kul var det!

      Skall försöka lägga upp ett videoinlägg senare ikväll. Måste bara få till en bra först, haha. Ser ju ut som en stupid fucker eftersom jag inte vet hur jag skall hålla kameran. Har ju inget stativ, det är borta. 😦

Kommentera

