Trött och tråkig(t). Guten nacht.

Publicerat: 2010/03/21 i Blogg, Vardag

Som ni kanske ser så har jag fixat en ny, simpel header samt bytt tema. Ledsnar ju så satans fort på all min design. Nåja, åtminstone ett försök till design. WordPress suger rätt hårt om man inte har en egen domän och betalar för CCS-flödet (eller vad det heter). Bortsett från denna lilla miss från WordPress är detta världens bästa bloggplattform!

Kvällen har flutit på i sin egna takt. Drog ned till centrum för att möta upp Ida och co. Vi skulle sedan bege oss till Coffeehouse, men de började stänga precis när jag kom till gallerian. Det var ju jäkla tråkigt tyckte vi, men drog hem till Simon istället. Där blev det kökshäng, lite alkoholhaltiga drycker, levande musik och snack.

Kvällen slutade med att jag nästan somnade i Simons säng. Beslutade mig då för att dra mig hemåt. Har inte varit såhär trött sedan tidernas begynnelse. Riktigt tråkigt och jobbigt.

Bloggen har inte varit allt för rolig idag och jag är knappast uppe i mitt allra bästa skrivarmood, därför tänker jag överlåta glansdelen till Robin Young som nu skall få förlänga min natt med några timmar. Godnatt på er!

Kommentera

