In my bubblie world.

Publicerat: 2010/03/21 i Vardag

Bad om hjälp på Facebook förut och frågade om de visste något roligt minispel på internet. De var inte till någon vidare hjälp då jag varken har lust att lägga patiens eller klicka mig till döds i Clickchallenge på FB (kommer i alla fall inte upp i mer än 200 med min kordination/reaktionsförmåga). Så jag tog saken i egna händer och drog till med en klassiker såhär på kvällskvisten. Satt i ca. en timme med en runda, till slut fick jag åtminstone ut gamet.

Då var man fast i skiten igen då…

Kommentera

