Make her say.

Publicerat: 2010/03/20 i Vardag

Jag skall uppdatera min blogg snart, oroa er inte. Har varit lite för trött till nu. Har inte orkat. Sedan fick jag ta en frisk vända på stan med syrran och mami. Tråkigt att svansa efter lillsyrran när hon skall handla kläder, men man kan inte handla någonting själv. Se men inte röra, typ. Jag och mamma suckade rejält och tyckte det var sååå tråkigt!

Bör tilläggas att min syster har handlat kläder för omkring 4000 den senaste månaden. Och det är inga svindyra plagg direkt, så ni kan ju tänka er hur många nya skjortor, jeans, toppar och klänningar den bruden har inhandlat… *suck* Det kommer sluta som vanligt: hon tröttnar, lägger ut kläderna på hennes blogg/bilddagbok och märker inlägget med ”till salu, oanvända/använda en gång/använda två gånger”. Det är min syrra i ett nötskal det. Tycker nog hon borde ge mig pengarna istället för att kasta dem i sjön så som hon gör, haha.

Laters.

Kommentera

