Come watch me at the zoo.

Publicerat: 2010/03/20 i Oh my god!

Idag köpte mamma bok nummer två, Korståg, i Robyn Youngs trilogi om tempelriddarna. Då tänkte jag att ”nu skall jag visa på bloggen hur glad jag blev!” eftersom jag har trånat efter denna bok sedan förra veckan då jag läste ut ettan. Och se på fan, jag lyckades knäppa det fulaste fotot någonsin på mig (sjukt osminkad dessutom)! Det är så jäkla fult och jag blir tokig på mig själv: varför kan jag aldrig försöka vara normal/seriös/söt på kort? Varför gör jag alltid dessa grimaser? Och vad fan gör jag egentligen med min mun?

Unbelieveble.

Hur som helst ville jag bjuda er på detta foto. Välkomna att skåda apan på zoo.

kommentarer
  1. Zandrah skriver:

    Jag sitter här och tänker bara: Hur fan fick du till det leendet? :O :O :O

    • popgownia skriver:

      Du, det undrar jag med. Sitter också och funderar på om det ens kan klassas som ett leende, mer en läskig clowngrimas. Ser ju så jävla creepy ut!

Kommentera

