Fredagsproblem.

Publicerat: 2010/03/19 i Vardag

I morgon är det fredag och fredag equals party. Trots att jag varit arg och ledsen mest hela dagen idag, känner jag mig faktiskt glad. Min ilska har lagt sig och jag orkar verkligen inte tjafsa mer. Fastän jag tyckte jag gjorde mer än rätt som bet ifrån förut. Men nu glömmer vi allt sådant tråkigt och fokuserar på morgondagen. What to wear and how to wear it is still a problem, som vid varje tillfälle då det vankas fest.

Önskar jag kunde slänga iväg min fåfänga, men det går verkligen inte. Har inga problem att gå runt vardagligt utan smink och världens snyggaste klädesplagg, men när det är fest vill jag faktiskt vara lite fin. Har några plagg att välja mellan, men förstå då att jag tycker det är skitjobbigt att välja mellan två outfits… Två plagg kanske tar två timmar, tänk er då tre eller fyra plagg…

Helvete, får sluta upp med dessa fjanterier! Skall sova på saken. Förhoppningsvis når en uppenbarelse mig någon gång under natten.

Kommentera

