Förändringar.

Publicerat: 2010/03/19 i Oh my god!

Gammal bild vs. relativt nya.

När man ser på bilder från äldre tider, som denna, är det vanligt att man vill lägga ut dessa på internet för att liksom säga ”HA! Ser ni, jag har faktiskt blivit snyggare!”. Hade jag t.ex. tyckt att jag var lika ful idag som jag var för sju år sedan hade jag aaaldrig vågat publicera denna bild. Men jag har faktiskt blivit snyggare, några gånger om till och med. Sedan ligger den ju redan uppe för åskådning på Zandrahs Facebook sedan något år tillbaka, då kan man lika gärna tuta och köra.

Skillnaden är enligt mig massiv. Kan inte förstå att jag gillade mitt eget utseende i 13-årsåldern, hemskt! Trodde att mitt hår var lyckat blekt, men nu när jag kollar på denna bild inser jag ju att det knappast var platinablont utan kycklinggult/guldblont. Fan vad pinsamt… Hur fan vågade jag ens sätta en fot utanför dörren?

Nåväl, jag kanske inte var snygg men kul hade jag i alla fall. Saknar återigen de gamla tiderna. När Zandrah bodde kvar i stan och vi hade sleepovers varje natt, där sängar föll ihop och jag slog huvudet i dörren. Jag saknar henne.

Varsågoda i alla fall, enjoya den mest pinsamma bild någonsin på mig.

kommentarer
  1. Nenne skriver:

    Tycker du va jättesöt ju!

  2. Zandrah skriver:

    Åh! jag saknar dig också! :/ Vi hade sjukt kul när vi var 13-14 😉 Var ute till typ 02:00 på skoldagar! haha! 😀 Oförglömliga tider det! <3<3<3

    • popgownia skriver:

      Haha, ja, så mysigt!
      När vi gungade och gjorde våra egna låtar. Hihi, det är verkligen en tid jag aldrig, aldrig, aldrig kommer kunna glömma i hela mitt liv. Inte ens om jag skulle sätta mig ned och försöka förtränga den mest underbara tid i mitt liv, inte ens då skulle jag glömma den.

      I love yooou hun! Jag hoppas verkligen att du kan komma på besök snart. ❤ My home is your home you know, homie. Haha 🙂 PUSSSSS!

Kommentera

