Ett känslosamt ögonblick med en gul korg.

Publicerat: 2010/03/19 i Uncategorized

Jag älskar att vara 20. Då får man ränna runt på systemet med en fin korg, röra vid allt, läsa om diverse alkoholhaltiga drycker och faktiskt köpa dem själv. Innan, om jag hängde med mamma eller pappa till systemet, kändes allt så jäkla förbjudet. Gick nästan och hukade mig mellan hyllorna för att inte synas. Ville ju inte att den jag gick dit med skulle misstänkas för langning, så jag försökte synas så lite som möjligt. Löjligt kan tyckas.

Det kändes hur som helst bra att lägga ned det jag skulle köpa i min fina, gula korg för att sedan kunna gå ut ur butiken med mina varor. Så det blev nomnomnom för hela 91 slantar, det ni kära vänner! Galet! Ser verkligen fram emot att dra i mig min New Castle, för de är minst sagt nomnomnom. Rackarns god!

Sedan tog jag och min kära mor en sväng förbi H&M där jag nyttjade de sista 23 kronorna på mitt presentkort samt några kronor utöver det. Fick med mig en ögonskuggspenna (svartglittrig) och en ögonbrynspenna.

En bra dag helt enkelt! Nu peppar jag inför kvällen med lite skön pop. Hoppas ni får en fin fredag!

Kommentera

