The old, good days!

Publicerat: 2010/03/18 i Åsiktshörnan

Börjar bli uppriktigt less på MSN! Det händer verkligen ingenting! Ingen skriver och när jag skriver, då är det ingen som svarar. Kommer ihåg när man var yngre, då satt man bara på MSN och töntiga Lunarstorm. Då fanns det alltid någon man ville prata med och någon som var intresserad av att konversera. The old, good days.

Jag tycker det är synd att MSN har blivit så trist eftersom jag är en sådan översocial sate! Jag vill helst prata hela tiden, med alla, dygnet runt. Fråga Henrik, jag är en sleeptalker och innan the sleeptalk trackar jag honom med x antal samtalsämnen innan vi skall sova. Det slutar nästan alltid med att han blir sur och ger ifrån sig ett ”men tyst nu, jag vill faktiskt sova!”. Ja, men jag vill faktiskt prata och det är typ tusen gånger så nyttigt som att sova…

Nej, men allvarligt, jag saknar den gamla MSN-tiden väldigt mycket. Det var så lätt att connecta med folk och all rätt finns att dra klyschan ”det var bättre förr”. Bring me the older days! Någon som tycker detsamma?

Kommentera

