Smidigt och trevligt!

Publicerat: 2010/03/18 i Vardag

Har precis bokat tid för ett möte med socialen för ansökan om försörjningsstöd här i Linköping. Lite pinsamt bara att jag var tvungen att ringa upp två gånger eftersom jag lämnade ut fel nummer vid det första samtalet. Men äsch, receptionisten var så himla trevlig så det gjorde absolut ingenting, men ändå… Jag som var så nervös att något skulle gå fel innan!

Så himla smidigt det verkar vara att söka försörjningsstöd här i Linköping. De är verkligen moderna! Hos dem får man nämligen genomgå ett telefonmöte istället för ett personligt möte. Visst, jag gillar det personliga mötet men detta betyder att jag kan vara i Katrineholm en längre tid än planerat. Får gärna så mycket tid som möjligt i lilla Kholm just nu.

Skall fortsätta sova, I think. Är så jäkla trött! Somnade inte förrän 06.00 i morse, kunde helt enkelt inte. Så, god morgon på er gott folk, men jag säger i princip godnatt nu!

Kommentera

