En glad nyhet till er!

Publicerat: 2010/03/17 i Idioti

Jag önskar att det var ”jag är gravid och vi skall behålla barnet”, ”jag vann just en miljon på lotto och planerar redan en resa runt jorden”, ”jag har fått väääääärldens bästa jobb” eller någonting annat roligt… MEN NEJDÅ! Det jag skall berätta för er nu är förmodligen det rooooligaste som hänt på skiiiitlänge: DET SNÖAR!

Jajamänsan! Det vill aldrig försvinna eller sluta falla. Just nu hatar jag Sverige, så jävla hårt. Hoppas jag drömmer om vår utsikt från vårt hotellrum i Grekland inatt. Det vore nice.

Godnatt på er, akta er för snön, den kan vara irriterande…

Kommentera

