Ojdå, det var ju inte meningen…

Publicerat: 2010/03/15 i Vardag

När vi kom hem från stan förut och jag lagom hade mosat i mig några toasts kände jag hur tröttheten föll över mig. Somnade lite för gott i soffan omkring klockan tre och vaknade för ca. tjugo minuter sedan (kl. är 18.53). Då var det bara att gå upp, slänga sig in till tvättmaskinen för att hänga upp tvätten, sedan ut i köket för att samla ihop alla våra pantburkar i två stooora säckar och nu sitter jag här en snabbis. Andas. Är fortfarande helt sjukt trött men om jag sover blir ingenting gjort här. Vi behöver gå och panta för att ha råd med mat, sedan måste ju någon faktiskt laga maten också…

Äsch, jag bara babblar. Inte bra att sova så länge på ”dagen”, men kunde bara inte rå för det. Var/är såååååå trött *gäsp*.

Nåväl, vi hörs senare. Skall försöka hitta någonting vettigt att skriva om, så håll utkik! 🙂

Kommentera

