Internetlösa.

Publicerat: 2010/03/14 i Vardag

Snart kommer både jag och Henrik förmodligen vara internetlösa, då blir det dålig uppdatering på bloggen kan jag säga. Inte för att det har varit någon superuppdatering de senaste dagarna precis, men det beror på att jag och Henrik har suttit och delat på min Comviqdosa. Banhof suger så jäkla hårt! Vi skulle ha fått tillgång till vårt modem och internet i onsdags/torsdags, men ingenting har hänt sedan dess. Så nu har vi suttit här i ca. tre veckor utan internet.

Dåligt Banhof! Hoppas ni googlar på ert eget namn och läser detta. Här har ni en person som är besviken. Tänker inte rekommendera Banhof till någon! Vem fan vill betala för någonting man inte kan använda under en månad? Usch säger jag bara! Comviqs dosa är fan mer stabil, helt klart, men dyrare också!

Nu skall jag lägga mig ned i soffan och läsa klart de sista trettio sidorna i Brödraskapet. Vi kanske hörs senare, om inte så vet ni varför.

Puss.

Kommentera

