Ointressant.

Publicerat: 2010/03/13 i Vardag

Då har vi vaknat upp till en ny dag här i lyan. Ikväll står i alla fall Melodifestivalen på schemat för min del, jag tror säkerligen att Nathalie som är här på besök också gärna tittar. De snackade någonting om att supa loss… Jag vet faktiskt inte om jag orkar det med tanke på förra helgen och min ihållande förkylning. Vi får la se…

Sitter just nu och lyssnar på underbara Kevlarsjäl. Fucking lovely! Skall ta mig någonting att käka. Laters!

Kommentera

