Aaaw, vilken kaxig liten söt!

Publicerat: 2010/03/13 i Kärlek

När vi var och såg kent i onsdags blev det ett tekniskt fel när de skulle börja lira Dom andra. Lycklig som fan är jag för det, vilket jag predikat om på kents forum på Facebook, för vi fick ju faktiskt höra OWC istället! Haha, sedan fick jag en sådan otroligt gullig kommentar från en liten tjej på typ tolv bast som så fint påstod att jag inte skulle få uttala mig ang. Dom andra, för den är ju sååå grym live.

Jo, jag vet att den är grym live. Har sett den några gånger live och den är lovely. Det var ju faktiskt år 2002 jag började lyssna på dem, i samma veva som Vapen & Ammunition släpptes (Dom andra är spår nr. 3 på albumet), but still: jag föredrar faktiskt de äldre låtarna. Huruvida jag har rätten att uttala mig eller inte… hallå…

Men ja, Röd är ju också en bra skiva förstås. Förstår att de fått nya anhängare som föredrar de nyare låtarna, but I don’t. Take it or leave it. 🙂

Kommentera

