Och som jag önskar att du var här nu.

Publicerat: 2010/03/12 i Vardag

Herregud, snacka om att känna sig tom. Det roligaste jag har gjort idag är att laga mat, kan ni tänka er det? Kontraster. Igår stod jag och sjöng med i Kevlarsjäl, idag sitter jag framför TV:n och uppskattar inte ens How I met your mother. Det värsta med det hela är att jag inte har någonting att se fram emot längre. Lyckokänslan är som bortblåst och istället ersatt med en sorts konstig tomhet. Den är ihålig, krävande och svår att förstå sig på.

Det blev inga bilder igår kväll på grund av en löjlig regel, därför tänkte jag ge er en från ikväll. The boring part of life. Laters.

Kommentera

