Ohoooo, sitter på helspänn!

Publicerat: 2010/03/10 i Vardag

Henke åkte just iväg in till stan för att möta upp Andreas. Det börjar minst sagt närma sig nu, och det med stormsteg. Spännande! Samtidigt är inte tiden innan konserten speciellt spännande; jag har fan ingen aning om vad jag skall sysselsätta mig med. Det är alltid ett problem innan en kentkonsert, eller egentligen vilket stort evenemang som helst: rastlösheten.

Denna jävla rastlöshet som får det att klia i fingrarna, hjärncellerna flyger runt som tokiga lite varstans där inne och jag har fan noll koll. Blir frustrerad och förvirrad. ”Laddar jag kamerabatteriet tillräckligt länge nu?”, ”jag får absolut inte glömma att sätta in batteriet i kameran”, ”glöm inte minneskortet”, ”var i helvete la jag biljetterna?”, ”kommer Henke ihåg att ta ut pengar till min merchandise nu?”. Allt är så jäkla klottrigt!

Nej, sätter mig nog fan ned med lite Crash Bandicoot, det brukar kunna hjälpa mot det mesta. Laters! ❤

kommentarer
  1. matilda skriver:

    haha men oh tack 😀 den är antagligen väldigt simpel eftersom jag inte kan nåt avancerat när det kommer till smink ehe 8D
    åh men det med ögonskuggan låter ju skitsnygt! har alltid velat kunna lägga snygga ögonskuggor, eller att sota ögonen.. men det går verkligen inte : < sen vet jag aldrig vad som passar mina ögon heller, har typ mossgröna/orange haha D:
    men ja precis testa du nåt nytt där :'D

    btw men guuud TACK somfan för din kommentar till kentbilderna :'3 fan vad glad jag blir alltså!
    dina blir säkert jättebra, i vilket fall måste du lägga upp några sen :DDDD åh längtar tills nästa vecka då jag får se dom! kan inte fatta att du ser dom just nu… åhhhh! haha.

    • popgownia skriver:

      Konserten var helt jävla underbar! Lite dåligt drag på publiken. Skall i och för sig inte säga något, är ju genomförkyld så jag vågade knappt dra på, haha.

      Det blev inga bilder. 😦 Man fick inte ha med sig systemkamera in, vilket sög! Så när du skall på konserten, lägg någonting över kameran i väskan. De får inte röra din väska, de får bara se ned i den. Så lägg över något svart tyg eller så, då kan du säkert få in den. Annars får man ju ha med sig små digitalkameror. Så jävla puckat!

      Åh, är så tom just nu… Det är slut nu liksom. Men underbart var det!

Kommentera

