Ett ointressant inlägg.

Publicerat: 2010/03/09 i Vardag

Min första dag som 20 började med diverse hostattacker och en jävla massa snor. Det känns ju mindra bra, förstås. Just nu känns det som om denna förkylning aldrig kommer försvinna, dessutom blir den som det verkar bara värre och värre. Så jävla jobbigt med tanke på morgondagen då jag tillsammans med mina boys skall gå och se kent här i Linköping. Vi får se hur mycket jag orkar sjunga med. Det är ju halva grejen!

Nej, är faktiskt lite smådeppig. Skall gå och lägga mig relativt tidigt ikväll och försöka sova så länge som möjligt i morgon. Nu mår jag illa när jag inser att vi måste städa vårt rum idag också… Bajskorvar vad trött jag äääär!

😦

kommentarer
  1. matilda skriver:

    Ja det är precis det jag gjort det senaste haha 8D lätt värt men sen jag började gymnasiet och får studiebidrag får jag nästan inget av mina föräldrar längre så det blir ju ändå en del man får stå över ändå ;_;
    Men åh ja är glad att jag slipper lägga pengar på att handla mat liksom, men jag läääängtar tills jag kan flytta ut, haha! Kommer bli så skönt att få styra och ställa som man vill i ett eget hem 😉

    • popgownia skriver:

      Jag har alltid fått rätt mycket pengar av mina föräldrar, trots att de kanske inte alltid har haft så mycket. Det är först nu de har börjat tjäna bra med pengar. De hjälper mig hela tiden vilket jag är otroligt tacksam för. 🙂

      Det är otroligt kul att lämna boet, men jobbigt också. Både känslosamt och fysiskt. Men helt klart värt det!

  2. matilda skriver:

    åh men vad bra med föräldrar som alltid ställer upp för en 🙂 såna är mina med, även om jag inte får pengar i handen längre så får jag ju saker jag behöver. 😀 kommer bli jättejobbigt att flytta hemifrån till en början, men vet också att mina föräldrar kommer hjälpa mig ekonomiskt, de har tex ett sparkonto jag får när jag är 18. Så det kommer bli jättekul.. men är ändå glad att det är ett par år kvar iallafall haha 😀

    Och ang. din senaste kommentar, jo men precis, alla har vi våra dåliga dagar såklart ^^
    Btw höhö tack för det om min sminkning 😀 Har aldrig sminkat mig något speciellt, bara kletat på mascara och kajal så gott jag kan, haha! Så det var ju kul att nån tyckte det var snyggt 😉

    • popgownia skriver:

      Ja, jag tror inte vi vore vidare mycket utan våra föräldrar. De är åtminstone mitt allt och mina stöttepelare. Speciellt kul är det när föräldrarna själva tar initiativ till att hjälpa. 🙂

      Ja, jag tycker det var jättesnyggt! Det är fint när det inte är för kletigt. Själv blir det råkletigt när jag försöker mig på något. Brukar köra en foundation som bas, en tunn en, sedan lite metallicbrun ögonskugga, mascara och någon schyst rouge. 🙂 Funkar, men hade gärna testat lite nytt. Jag bryr mig mer om håret, haha. 🙂

  3. Louise skriver:

    Hu krya på dig! Thanks før kommentaren på skorna 🙂

Kommentera

