Måndag, tisdag, onsdag…

Publicerat: 2010/03/08 i Vardag

Hej hallå!

Klev just upp ur min underbart sköna IKEA-säng efter en halvjobbig natt. Min förkylning verkar bara bli värre, vilket inte känns toppen inför onsdagen. Jag skall gå och se kent no matter what. Skiter i om jag har feber eller röda prickar i ansiktet (vilket jag inte har), världens slemhosta eller huvudvärk. Jag skall se dem om det så är det sista jag gör!

Idag skall jag i alla fall försöka hålla bloggen relativt uppdaterad. Tråkigt bara att jag inte har några bilder att lägga in.

Laters.
/Trött och sjuk tjej.

Kommentera

