En blå dröm bland annat.

Publicerat: 2010/03/08 i Mode

Hemkommen från centrum. Fick med mig denna underbara och jätteblå dröm hem, 149 kronor H&M. Sedan köpte jag ett par låga tygskor i marinblått med vit sula, 129 kronor H&M. En svart klänning med typ puffärmar, 149 kronor H&M och en aprikos- och vitrandig oversizetröja för 49,50 kronor H&M. Är riktigt nöjd! Speciellt nöjd är jag med väskan, den är så Elfrida!

Nu skall jag ha en egen liten fashionshow i vårt rum. KUL! Jag ääääälskar kläder! (:

Kommentera

