Dålig uppdatering!

Publicerat: 2010/03/07 i Vardag

Hej bloggvänner!

Anledningen till mitt dåliga uppdaterande är: 1. jag firade mig själv och två andra familjemedlemmar med tårta, promenad och god lunch. 2. Jag drog på fest, blev dödligt full. 3. Vaknade i morse och var, givetvis, dödligt bakfull. Går upp 07.00, ser starten på Vasaloppet, går ut för att ta en cigg, fumlar med ciggen, var fortfarande full, tappar ciggen några gånger, ger upp och går in igen. Sover till 12.00. Död.

Det var helt klart den roligaste kvällen på länge. Blev full i ett kick vilket kanske inte var så jäkla nice, hade gärna blivit lite smått berusad men långsamt skall det gå. En karatefylla är inte att rekommendera, det kan jag konstatera. Ät någonting innan fest för fan, gärna någonting riktigt fett men snålt på kolhydrater.

Man skulle kunna säga att det var me and the boys igår. Nåväl, jag var den enda tjejen på festen som inte sov vilket jag tycker är lite underligt. Jag är ju tjejen som alltid däckar först. Tydligen finns det undantag, har inte däckat sedan studenten vilket är en jävla lättnad. Vet inte hur många bilder Jocke och Daniel har när de posar bredvid mig, råsänkt och halvnaken, haha!

Nehepp, nu vet ni varför jag har uppdaterat så jävla dåligt. Har mått skit idag, självförvållat förvisso, men vad fan! Ibland får man faktiskt vara lite packad. Men inte SÅ packad. Skall aldrig mer supa igen, seriöst…

Skall gå till Donken nu. Puss på er! Laters!

Kommentera

