Dags att däcka.

Publicerat: 2010/03/06 i Vardag

Har ingenting att vara uppe för. Det skulle väl i så fall vara för att vänta in Henrik, men har en känsla av att det är några timmar kvar till dess att han dyker upp. Dessutom behöver jag få min skönhetssömn annars finns det inte en chans att jag kan bära upp min alldeles för läckra, nya födelsedagsklänning i morgon. Skall det firas skall det firas snyggt, så är det!

Lägger mig i sängen och läser Jenna Jamesons självbiografi istället. Började läsa den i somras men den är fortfarande inte utläst. Det har helt enkelt kommit massvis med andra böcker i vägen, eller så har jag inte haft någon som helst lust att aktivera de mer kulturella delarna av min hjärna. Nu däremot läser jag som aldrig förr!

Godnatt på er!

Kommentera

