Vilken jävla tajming…

Publicerat: 2010/03/05 i Vardag

Ibland blir jag så jävla frustrerad. Idag är ibland. Sitter med världens jävla slemhosta, en hals som kliar och helvetes vet fan allt. Jo, just det; jag är flottig i håret också. Så jävla flottig! Man skulle förmodligen kunna  vrida ur någon typ av flottolja och ha till stekmaterial vid matlagning. Avskyr den här årstiden, då våren och vintern pendlar med varandra, håret blir en enda hopplös grej. En värdelös grej. Onödig grej, för det blir ju ändå bara fult och fettigt! Och jag blir alltid, inga undantag, sjuk!

Kan faktiskt inte låta bli att vara lite smått bitter. Blir alltid sjuk när någonting roligt är på g. Som i morgon då jag, pappa och brorsan skall firas med god lunch och tårta här i huset. På kvällen är det fest hos min vän Andreas, vilket jag för allt i världen inte vill missa. Var ju så himla länge sedan nu! Sedan har vi kent på onsdag nästa vecka… snälla, låt mig vara frisk? Pallar inte hosta mer slem, eller ens hosta överhuvudtaget (vilket är ungefär varje gång jag andas eftersom det kliar så).

Healar mig själv med lite The Killers och hoppas på att det hjälper. Laters, för nu skall jag städa hela huset! YEEEY!

Kommentera

