Tack mami!

Publicerat: 2010/03/05 i Vardag

Fick en ny skjorta/tunika av mamma idag, hon tröttnade på den.

Det är lite kul att mamma, som typ aldrig köper nya kläder, alltid ger bort dem till mig. Det tycker jag är lite intressant. Klagar inte, det är ju jäkla skönt att få nya kläder när man inte har pengar att köpa några egna. Japp, you heard me; jag har aldrig råd med kläder. Så tattigt att mina föräldrar alltid får köpa kläder till mig, tråkigt att aldrig få gå oplanerat i butiker för att kanske köpa sig ett plagg eller två.

Jag hatar pengar. Faktiskt. Jag hatar verkligen pengar. Ställer bara till en jävla massa problem och berövar folk en viss frihetskänsla. Bajspengar!

Skjortan/tunikan var snygg i alla fall, tur att morsan har taste!

Kommentera

