Vill man sitta fast på Östersjön?

Publicerat: 2010/03/04 i Vardag

Två av mina vänner åkte på kryssning igår, den 3:e mars, och skulle komma in ikväll. Fick se på nyheterna att det var kryssningsfartyg som frusit fast i Östersjön, precis utanför Kapellskär. Blev givetvis orolig och skrev ett desperat sms till Ida där jag frågade om de hade frusit fast.

OCH HON HAR INTE SVARAT ÄNNU! Över en timme sedan nu.

Först tyckte jag det var sorgligt, sedan kom jag på att de förmodligen sitter och gottar sig med gratismat och en massa god alkohol. Då tyckte jag inte så synd om dem längre, om det nu skulle vara så att de sitter fast.

Nej, men skämt å sido.

SNÄLLA IDA, SVARA!

Kommentera

