Födelsedagsklänning!

Publicerat: 2010/03/03 i Vardag

Att fota nya kläder i en skitig/nedsminkad spegel är ju toppen!

Nyligen hemkommen från stan. Åkte ned tillsammans med mamma för att köpa en födelsedagsklänning. Så på lördag kommer jag vara fin fin! Klänningen ser ni ju givetvis på bilden, 299 kronor på H&M. Synd att jag inte kunde ta en mer rättvis bild för det är ett helt fantastiskt snyggt plagg, helt i min stil! Tack mamma och pappa för en tidig födelsedagspresent!

Just nu är jag nästan som i koma. Helt sjukt trött, vill egentligen bara sova. Vilket jag nog tänker göra också. I alla fall en stund. Skall iväg igen snart, orkar egentligen inte. Men men… laters!

Kommentera

