Finns energi på eBay eller?

Publicerat: 2010/03/03 i Vardag

När jag kom hem från stan förut var det precis som om jag vandrade in i ett annat liv, eller en annan värld. Plötsligt sa det bara pang och jag var skittrött. Nu fryser jag, är helt urpumpad på energi och alldeles genomsnorig. Hungrig är jag också, för den delen. Men allra mest trött. Har aldrig varit med om någonting liknande.

POFF! Ingen energi alls kvar. Var till och med tvungen att sms:a Fanny, som jag skulle ha träffat idag, och säga ifrån. Orkar helt enkelt inte. En helt störd känsla tammefan… Obehagligt. Det var precis som om all min energi fullständigt rann av mig.

Nej, måste fan fixa någonting att käka. Känns som om jag avlider annars.

kommentarer
  1. Andrea skriver:

    Sv: Åh, lyll 🙂 Jag skulle vilja se fler men ekonomin är inte så stor 😉 Jag tror att de definitivt kommer spela På Drift? ! Men det känns som om de är taggade iaf ^^

    • popgownia skriver:

      Ja, de verkar fortfarande tycka det är kul. Såg den tredelade intervjun av SVT med dem på kent.nu och de verkade, precis som du säger, taggade. Hade inte velat se dem i Stokcholm dock. Har sett dem där, i Annexet, år 2007. Det var lite för mycket drag, d.v.s. knuffande och trampande. Man hann inte njuta av deras framträdande. Blir helt perfekt i Linköping. 🙂

Kommentera

