Misslyckat värre!

Publicerat: 2010/03/01 i Blogg, Vardag

Nu har jag suttit här ett tag och verkligen försökt. Har febrilt letat efter ett tema som skulle fungera, ett tema som speglar mig och min personlighet; ingenting! Det är det tråkiga med WordPress, man blir väldigt begränsad såvida man inte köper sin egen domän, vilket jag knappast har råd med. Har för fan knappt råd med mat!

Nu får det vara som det är i alla fall. Kan verkligen inte hitta någon annan design som ser någolunda okej ut. Orkar inte bry mig mer nu, kanske senare. Skall först försöka smälta all denna ilska som ligger och puttrar inom mig. Har nog aldrig känt mig så jävla arg! Kanske, men bara kanske, förklarar senare. Just nu pallar jag inte.

Laters!

Kommentera

