Frustrerad men i fint sällskap.

Publicerat: 2010/03/01 i Vardag

Sitter just nu hos Kim och chillar tillsammans med honom och Ida, som jag inte träffat på toklänge. Ida alltså. Behövde komma ifrån lite och snacka skit, inte bara sitta hemma och tänka på allt jag är förbannad för. Vet inte om det känns schyst att skriva ut allt här i bloggen, åtminstone inte just nu. Kanske senare inatt, när jag funderat ut hur jag skulle kunna författa det inlägget utan att vara direkt elak, en svår utmaning. Vi skulle kort och gott kunna sammanfatta det som så att jag inte direkt ser fram emot att komma hem till lägenheten på onsdag. Är glad att jag fick en dag extra i Katrineholm. På så sätt hinner jag bearbeta litet av den information jag fick idag.

Nu skall jag fortsätta vara social, hamnade egentligen här framför datorn bara för att se om Henrik var online på MSN. Har glömt min dumma mobil hemma, fick däremot med mig min laddare… Well done, Elfrida!

Senare.

Kommentera

