Jag har aldrig varit så snygg.

Publicerat: 2010/02/28 i Vardag

Nyligen hemkommen från traditionsfesten och gud vad kul jag har haft! Är lite smått berusad, men bara lite smått. Precis som det skall vara. Går inte in för att bli packad längre, det är gammalt. Så himla skönt!

Och vet ni vad? Jag vågade. Jag vågade! Snackar givetvis om min nya frisyr. Lät syrran klippa av allt förutom luggen, och sjuuuuuukt bra blev det också. Min lillasyster, som snart fyller 18, klipper bättre än någon frisör jag varit hos, utan någon som helst utbildning eller erfarenhet. Det enda hon har gjort tidigare är att klippa lite luggar, bland annat min.

Det är heeeeelt sjukt! Förstår inte hur hon ens vågar ge sig på någonting sådant som att klippa av allt mitt ”långa” hår!? Det är helt ofattbart men samtidigt så underbart. Är verkligen hur nöjd som helst och har fått väldigt många komplimanger ikväll. Bland annat fick jag höra att jag ser ut som en helt ny person, att jag liksom glänser som aldrig förr.

Tack lillasyster, du kommer helt klart få klippa mig fler gånger! ❤ Synd bara att frillan inte riktigt går att fånga på bild. Skall be mamma eller lilsis att ta kort i morgon. De sover nu, så jag får nöja mig med att ta ett kort som jag själv tagit.

Godnatt, och tack alla goa’ vänner för en helt jävla underbar kväll! ❤

Kommentera

