Peppa, peppa inför kvällen.

Publicerat: 2010/02/27 i Vardag

Nyligen hemkommen från Willys, vilken underbar butik det är trots allt. Billigt och bra, en jävla skillnad från Hemköp och deras höga priser. Förbannade Hemköp! Varför kan de inte fixa en Willys-butik i Ryd? *suck*

Sitter just nu och funderar över kvällen; what to wear, what not to wear. Skall man våga låta lillasyster klippa mig kort kort, eller skall jag ha kvar mitt slitna hår och låta det växa ut? Har upptäckt att min lugg kanske är lite för kort/liten för att det skall se bra ut med ”lång” lugg och kort hår. Kluven, minst sagt, precis som mina hårtoppar är. Om jag inte vågar klippa kort skall jag i alla fall låta syrran ta lite på topparna, det behövs! Har inte klippt mig sedan dagen innan min student, och det var ju ett tag sedan om man säger så…

Jag avskyr att välja kläder till fester just därför att det i slutändan aldrig blir bra ändå. Det är alltid någonting som felar. Ser jag inte tjock ut i kvällens klänning så är det istället hål i mitt enda par strumpbyxor. Överdriver inte, det är verkligen alltid någonting som går åt helvete fel!

Nu skall jag sätta mig ned och kolla runt lite på internet, se om det finns något smaskigt skvaller att tugga i sig, dricka lite mer pepsi och bara njuta av atmosfären hemma.

Kommentera

