Har tappat tålamodet.

Publicerat: 2010/02/26 i Idioti

Just nu är jag så jävla förbannad. Har verkligen tappat tålamodet med denna jävla dator nu, helt jävla värdelös är vad den är! Tar ca. 15 minuter att starta och minst lika lång tid att stänga av. Det värsta av allt är att jag inte överdriver! Uppdaterar mitt virusprogram, gör diskrensning (har inte ens någonting på datorn, allt ligger på min externa hårddisk), uppdaterar Windows… ingenting hjälper! -.-

Det är fan illa när till och med MSN är segt. Höll på att börja grina nyss för jag var helt säker på att laptopen var sönder när jag försökte stänga av den, när det tog sådan tid. Uppriktigt ledsen.

Behöver en ny dator, vilket jag kanske kan köpa någon gång under år 2030. Ser fram emot det! Håll er borta från HP 550, den må vara billig men ack så värdelös…

Skriver mer senare.

Kommentera

