Jag saknar alla så det gör ont, så ont, så ont!

Publicerat: 2010/02/25 i Vardag

Jag bara älskar SJ’s otroligt välkomnande meddelande på deras hemsida. Detta är verkligen det första man ser! 😛 Hur som haver, jag tänkte kanske åka till Ktown i helgen för det vankas fest och de där hemma verkar angelägna om att få hem mig. Åh, det vore så himla roligt med en liten traditionsfest tillsammans med gänget och Dr.Manhattan. Det var länge sedan nu.

Först måste jag prata med mor och far för att se om de kanske kan bekosta min hemresa, hittade verkligen en svinbillig biljett hem! 68 kronor från Linköping till Katrineholm är ju ingenting att snacka om. Det känns faktiskt lite sorgligt att behöva be mina föräldrar om cash till hemresa när jag precis fått lön, för någon timme sedan… Anledningen till varför jag inte har råd själv är att jag just betalade min jävla mobilräkning på 391 spänn, resten av min lön går till min del av hyran.

Så jävla sorgligt, dumt och aaaaaaaaarghhh! Det finns så jäkla mycket jag skulle vilja skriva här, men det går bara inte. Så mycket som skulle kännas förfärligt för andra eller som skulle riskera att jag kanske hamnade i mer trubbel än nödvändigt.

Nu skall jag sätta mig i soffan framför curlingen och deppa lite. Hörs ”i morgon”…

Kommentera

