Importerar en blogg för första gången.

Publicerat: 2010/02/25 i Blogg

Det har kommit en ny bloggplattform här på nätet, Soclog.se. Eftersom jag är medlem på Bilddagboken verkar det som om jag automatiskt fick en Soclog-domän, vilket gillas. På så sätt kan jag sprida mina ord ännu längre än bara WordPress.com. Nu har jag tre stycken plattformer som fungerar tillsammans; Bilddagboken.se, Soclog.se och WordPress.com. Alla är nu enade till en, i princip. Det jag skriver här, på WordPress, dyker upp på min Soclog, det jag skriver på Bilddagboken, dyker upp i Soclog. Skönt!

Givetvis kommer jag använda mig av WordPress.com när jag skriver mina blogginlägg, förutom ett fåtal gånger kanske. Har alltså importerat denna blogg till min Soclog, på så sätt kan jag alltså uppdatera både Soclog och WordPress. 😀 Superdupernajs!

Ni hittar min Soclog här: http://electricsix.soclog.se. Besök mig där vet jag! 🙂

Kommentera

