Hello there, the angel from my nightmare.

Publicerat: 2010/02/25 i Kärlek

Just nu känns mitt liv närmst miserabelt. Sitter i lägenheten, dag ut och dag in, jobbar en dag i veckan och ödslar resten av min tid framför datorn och TV:n. Givetvis måste jag börja söka nytt jobb men det känns så otroligt jobbigt. Misslyckades tydligt med mitt första jobb hos GodEl, så varför skulle nästa jobb gå bättre? Finns det ens några andra jobb att söka? Nej, ingen som inte kräver yrkesutbildning.

Jag har 200 kronor kvar till mat efter att ha betalat hyra och mobilräkning. Helt sjukt jobbigt och det gör knappast min vardag bättre. Sitter helt utan vänner här i Linköping. Jag har Henrik, och Jonas förstås, men känner att jag behöver variera mig. Träffa MINA vänner, träffa MIN familj. Det är helt obeskrivligt vad jag saknar dem allihopa där hemma i lilla Ktown.

Är trött på att sitta hemma varje dag. Behöver aktiveras, träffa nytt folk, få komma hem till Ktown för att träffa vänner, familj, finna ny energi. Det är precis vad jag behöver.

Börjar fan grina snart, bäst att sluta skriva då. Hörs senare.

Kommentera

