En frisyr som passar mitt ansikte perfekt!

Publicerat: 2010/02/25 i Mode, Vad tycker du?

Det var länge sedan jag klippte mig nu, så jag känner att det är dags. Då är det tur att man inte behöver slänga ut pengar hos någon dyr frisörska (nu är ju inte min frisörska värst dyr, men det är kort om tid eftersom jag aldrig är i Katrineholm numera), utan istället kan utnyttja sin lillasyster.

Har länge funderat på att klippa en kortare, pageliknande frisyr med utmärkande lugg. Vi skulle kunna sammanfatta det som såhär: en enda stor lugg, typ… Det passar min ansiktsform något så otroligt fint och det är verkligen helt rätt frilla att satsa på enligt mig. Skönt att ha kort hår, och den där långa luggen. Ojoj, den är oslagbart läcker!

Nu kanske ni tycker att jag är lite väl modig och låter min lillasyster klippa av mig håret; men det är för fan bara hår! Dessutom är hon duktig, så jag är inte det minsta orolig. Den där lilla bitchen har känsla för både mode och schysta frisyrer. Snygg är hon ju själv också!

Så i morgon kanske mina vänner får se mig i en helt ny frilla, we’ll see! Hur tycker ni det verkar se ut? Drog bak allt hår förutom luggen och fotade nyss, haha, ville verkligen se hur det såg ut innan jag bestämde mig helt… 😛 Nå?

Kommentera

