Uttråkad & relativt trött.

Publicerat: 2010/02/21 i Vardag

Då har jag efter mycket om och men tagit mig upp ur vår underbara säng. Egentligen ville jag bara ligga kvar men känner ändå att min dygnsrytm blir mer och mer fucked ju längre jag sover. Vilket såklart inte är speciellt bra. Så vad gör man egentligen när pojkvännen snarkar i rummet bredvid och man sitter här ensam?

Jo, man skriver ett absolut helt värdelös blogginlägg och njuter återigen av OS mest nervkittlande längdåkningslopp.

Kommentera

